by Media XPRIMM
XPRIMM TV
CAMPANIE SUSTINUTA DE:
      



Suport Online Contact
ALLIANZ, desemnat din nou brandul de asigurari numarul 1 in lume
ALLIANZ, prezent si pe piata din Romania, a fost desemnat pentru al doilea an consecutiv brandul de asigurari numarul 1 in lume, conform clasamentului Best Global Brands publicat de Interbrand. Valoarea ALLIANZ a crescut cu 7%, in pofida crizei, si a ajuns la 12,93 miliarde de dolari.

"ALLIANZ-TIRIAC reprezinta in Romania cel mai puternic brand de asigurari din lume. Aceasta recunoastere ofera increderea atat de necesara in aceasta perioada plina de provocari clientilor, partenerilor si echipei noastre. Impreuna suntem mai puternici!", a declarat Virgil SONCUTEAN, CEO al ALLIANZ-TIRIAC Asigurari.

Aceasta veste buna vine intr-un moment de incertitudine maxima pentru toate pietele si industriile, care, in prezent, navigheaza printre provocarile unei pandemii globale.

"Concentrarea noastra pe rezilienta, integritate si nevoile clientilor da rezultate. ALLIANZ a fost inca odata recunoscut ca brandul de asigurari numarul 1 la nivel global. O veste fantastica ce confirma ca suntem pe drumul cel bun", a declarat Oliver BATE, CEO al ALLIANZ SE.

"Suntem extrem de mandri sa fim brandul de asigurari numarul 1 si sa ocupam un loc pe lista Top 40 Best Global Brands. In doar zece ani, ALLIANZ a trecut de pe locul 67 in acest clasament, cu o valoare de 4,9 miliarde de dolari in 2010, pe locul 39, cu o valoare de aproape 13 miliarde de dolari in 2020. In timp ce jumatate din brandurile din Top 100 nu au reusit sa-si creasca valoarea anul acesta, valoarea ALLIANZ a crescut cu 7%, in pofida crizei, si a ajuns la 12,93 miliarde de dolari. Obiectivul nostru este sa devenim un brand din Top 25 pana in 2025", a declarat Christian DEURINGER, Head of Brand & Partnerships al ALLIANZ SE.

Pentru ALLIANZ, pozitionarea in clasament este mai mult decat un semn incurajator al puterii in crestere a brandului. Aceasta indica si relevanta crescuta a ALLIANZ in vietile oamenilor.

"Pe fondul pandemiei Covid-19, si nu numai, am muncit foarte mult pentru a ne indeplini promisiunile. Rolul nostru in vietile clientilor, angajatilor si comunitatilor a crescut. Am ajutat la securizarea viitorului si le-am oferit clientilor nostri curaj in aceste vremuri dificile", a declarat Serge RAFFARD, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer al ALLIANZ SE.

"Rezilienta noastra si concentrarea pe nevoile clientilor ne permit sa ne comparam cu brandurile mari din toate industriile. Diversitatea ofertei noastre - cu servicii de sanatate precum Doctor on Call sau DoctorChat, de exemplu, a avut un impact imens in timpul pandemiei si a facut diferenta", a adaugat Raffard. "Suntem acum la un alt nivel: parteneriatul nostru cu Jocurile Olimpice incepe pe 1 ianuarie 2021 si asteptam cu nerabdare sa depasim noi granite", a mai spus acesta.

Interbrand publica anual clasamentul Best Global Brands, care isi propune sa identifice cele mai valoroase 100 de branduri din lume. Metoda de evaluare dezvoltata de Interbrand a fost prima care a primit certificarea ISO 10668.

Pentru a se califica, brandurile trebuie sa fie listate public si sa aiba o prezenta globala. Brandurile sunt apoi evaluate in baza profitului economic din vanzarile atribuite brandului, rolului brandului, respectiv masura in care brandul influenteaza decizia de cumparare si, in cele din urma, in baza puterii brandului, generata de zece factori de performanta interni si externi.

Gasiti AICI clasamentul Interbrand si o analiza detaliata a tendintelor pe sectoare si industrii.

Grupul ALLIANZ are peste 100 de milioane de clienti retail si corporate in peste 70 de tari, inclusiv Romania. In 2019, cu peste 147.000 de angajati, ALLIANZ a realizat venituri totale de 142 miliarde de euro si un profit operational de 11,9 miliarde de euro.

In Romania, potrivit celor mai recente date, valoarea totala a primelor brute subscrise de ALLIANZ TIRIAC Asigurari a atins 688 milioane lei in primul semestru al anului, in usoara scadere de 1,6%. Insa, vanzarile de asigurari de viata, sanatate si proprietati au crescut, in ciuda impactului crizei generate de pandemia de coronavirus. In S1 2020 compania a platit despagubiri de peste 338 de milioane de lei clientilor si tertilor pagubiti.





TOTUL DESPRE ASIGURARILE DE VIATA

Pe scurt, asigurarile de viata sunt produse financiare oferite de catre companii specializate care ofera, de la caz...

DE CE AM NEVOIE DE O ASIGURARE?

In general companiile de asigurari pun la dispozitia clientilor o multitudine de motive pentru a incheia o polita....

RISCURI ACOPERITE

Principalul risc acoperit de o asigurare de viata este decesul. Cu toate acestea, asigurarile de viata pot...

CE POLITA MI SE POTRIVESTE?

In primul rand trebuie sa decizi daca doresti o asigurare care sa ofere numai protectie (deci fara componenta...

CUM INCHEI O ASIGURARE?

Recomandam parcurgerea urmatorilor pasi: 1. Alegerea unei companii de asigurare sau a unui broker de asigurare...

TIPURI DE PRODUSE

Functie de combinatia de riscuri acoperite si beneficii, exista o larga varietate de produse de asigurare de...

Top stiri Asigurari de Viata