by Media XPRIMM
XPRIMM TV
CAMPANIE SUSTINUTA DE:
      



Suport Online Contact
O singura companie de asigurari, prezenta si in Romania, in topul celor mai valoroase brand-uri din lume
O singura companie de asigurari, prezenta si pe piata din Romania, se afla in topul celor 100 cele mai valoroase brand-uri din lume in acest an, realizat de Forbes.

Astfel, din cele 13 companii din sectorul serviciilor financiare care au intrat in top in acest an, singurul reprezentant al industriei asigurarilor este ALLIANZ, care ocupa pozitia 95. Valoarea de piata a grupului german de asigurari este estimata la 100,4 miliarde dolari in iunie 2018.

In Romania, grupul ALLIANZ este reprezentat de ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, al doilea jucator din piata de profil. Compania a inregistrat, la finalul anului 2017, la nivel agregat (asigurari generale si asigurari de viata & sanatate), venituri de peste 1,2 miliarde de lei, similare cu cele inregistrate la finalul anului 2016. Profitul operational consolidat al ALLIANZ-TIRIAC Asigurari din activitatea de asigurari a crescut la finalul anului trecut, cu peste 40 de milioane lei, ajungand la mai mult de 130 milioane de lei.

Primele 5 locuri din top sunt ocupate de gigantii IT: Apple, Google, Microsoft, Facebook si Amazon. De altfel, in topul realizat de Forbes se afla, in total, 20 de companii din domeniul tehnologiei. Alte sectoare bine reprezentate sunt cele ale producatorilor auto - 12 companii in top, zona FMCG - 11 companii, respectiv segmentul retail - cu 9 companii aflate in top.

Cele mai valoroase 100 de companii la nivel global sunt estimate la o valoare totala de 2,15 trilioane dolari, cu 10% mai mult fata de 2017, arata analiza Forbes. Clasamentul integral poate fi accesat aici.

In realizarea topului, Forbes a evaluat peste 200 de brand-uri globale, principala cerinta pentru includerea acestora pe lista fiind ca brand-urile respective sa fie reprezentate si in SUA. Ulterior, Forbes a evaluat castigurile pe trei ani ale companiilor si a alocat un procentaj al acestora pe baza rolului pe care brand-ul il joaca in fiecare industrie (de ex. un procent mai mare in zona poduselor de lux, un procent redus pentru companii aeriene si companii petroliere).

TOTUL DESPRE ASIGURARILE DE VIATA

Pe scurt, asigurarile de viata sunt produse financiare oferite de catre companii specializate care ofera, de la caz...

DE CE AM NEVOIE DE O ASIGURARE?

In general companiile de asigurari pun la dispozitia clientilor o multitudine de motive pentru a incheia o polita....

RISCURI ACOPERITE

Principalul risc acoperit de o asigurare de viata este decesul. Cu toate acestea, asigurarile de viata pot...

CE POLITA MI SE POTRIVESTE?

In primul rand trebuie sa decizi daca doresti o asigurare care sa ofere numai protectie (deci fara componenta...

CUM INCHEI O ASIGURARE?

Recomandam parcurgerea urmatorilor pasi: 1. Alegerea unei companii de asigurare sau a unui broker de asigurare...

TIPURI DE PRODUSE

Functie de combinatia de riscuri acoperite si beneficii, exista o larga varietate de produse de asigurare de...

Top stiri Asigurari de Viata